vrijdag 23 mei 2014

Uitstap naar VOC Opstap en de volwassenwerking Kerckstede

Op 22 mei brachten we een bezoek aan de vrijtijdswinkel in Roeselare en aan Kerckstede een volwassenwerking

In de vrijetijdswinkel kregen we uitleg van een meneer. Hij vertelde wat en allemaal gebeurde in de
Vrijstijdswinkel aan de hand van een dominospel met foto's.
Ze organiseren verschillende activiteiten zoals: komen eten, naar optredens gaan, fuiven, feestjes, ...
Je kan er vogelpieken of zelf dj zijn.

S middags gingen we naar Kerckstede.
Daar kregen we van een mevrouw een rondleiding. We mochten even mee dansen met de bewoners, konden binnen kijken in verschillende ateliers en konden een kijkje nemen in een van de leefgroepen. We konden nog even napraten met een drankje. 
Over de middag zijn we gaan eten in de Pizza Hut. Het was lekker in de Pizza Hut.

Michèle


Bart schreef het volgende over deze leuke en interessante dag:

Ik heb meegezongen met Queen en de Backstreetboys.
Het was lang geleden dat ik Laurens gezien had.
We hebben in het bakkeratelier rondgekeken.
We hebben mee gedanst met de bewoners van Kerckstede.
We hebben lang in de auto gezeten.
We hebben in Den Engel domino gespeeld en een terrasje gedaan.
We hebben de vrijetijdswinkel bezocht.
We zijn in het huis van Roger geweest.
We zijn in het atelier geweest.
Het was heel interessant.
Ik heb lekker gegeten in de pizzahut. Ik heb vier stukken pizza gegeten en een ijsje.
’s Avonds heeft juf Regine me naar huis gebracht.
































Geen opmerkingen:

Een reactie posten